3 hónapos terv

Aki valóban akarja a változást, annak három hónap éppen elegendő idő ahhoz, hogy megszabaduljon a szervezetét terhelő toxinoktól, feltöltse vitamin-és ásványianyag-készleteit, javítsa a te­herbírását. A többé-kevésbé gyökeres változások ele­inte talán megterhelők lesznek, de adjon erőt a tudat, hogy minden egyes lépés közelebb visz a vágyott terhességhez.

1.hónap

A három hónapos program legnehezebb része. Először is le kell ülnie a partnerével, és meg kell beszélniük, melyek azok a kritikus pontok az életükben amelyek javításra szorulnak. Azután át kell nézniük, mit ajánl a három hónapos terv, majd ki kell választaniuk a kezdés időpontját. Optimálisan olyan hetet válasszanak, amikor nem kötik önöket halaszthatatlan társadalmi vagy munkahelyi kötelességek – nyugodt körülmények között ugyanis mindig simább az átmenet.





1.HÉT

A feladatok a következők:

•  A koffein, az alkohol és a könnyűdrogok használatának feladása, a dohányzásról való lemondás

•   3 napos detoxifikáló program (gyógyteák, zöldség, gyümölcs)

 

 

2.HÉT

Az erre a hétre javasolt változtatások a következők:

•   Tegye egészségessé az étrendjét

•   Szedjen vitamin- és ásványianyag-kiegészítést (cink, szelén, lenolaj, B6 , E-vitamin, C-vitamin, folsav)

 


3.HÉT

A javasolt változtatások a következők:

•  Prekoncepciós diéta folytatása

•  Rendszeres mozgás elkezdése (pl. jóga, úszás, gyaloglás, kerékpározás)

•  Orvosi vizsgálat és konzultáció (STD-szűrés)

 


4.HÉT


A javasolt változtatások a következők:

•  Prekoncepciós diéta folytatása

•  Alternatív terápiák megismerése (pl. reflexológia, akupunktúra)

 

 

2. és 3. hónap

Ennek a két hónapnak a programja nem különbözik egymástól, és lényegében a prekoncepciós diéta folytatásából, vitamin- és ásványianyag-pótlásból, rendszeres testmozgásból, relaxációból, valamint az alternatív terápiás lehetőségek alkalmazásából áll. Ha eddig még nem tette, időközben kezdje el ovulációja monitorizálását. Ideje belehúzni az aktív szexbe is! Sok szerencsét!




About the Author

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.